Inequality and Conflict – Beyond Us and Them
Across the globe, social groups are targets of prejudice, women are excluded and troubled pasts unaddressed. The eruptive potential of inequality is widely underestimated and disguised by simplifications. The story of people struggling for inclusion beyond the notion of “us and them“.