In Nomine Patris
Upon the death of his mother, 45-year-old Leo learns the identity of his father. The elderly abbot, secluded in a monastery where he took a vow of silence, has lived a double life for years. In a mysterious dialogue of silence with his father in which he glimpses his past, Leo begins the search for ties scattered by events and time.