In Brighton
Mark Bianco earns a living with guitar lessons to bored students. He draws animals with his computer, but never considered it more than a hobby. Nefèli Pontiakòs is a Greek student going through a personal crisis, sensitive and little unconventional. In the magic of an English Channel neighborhood, their relationship is impeded by her allergy to being touched, and by his ironic sense of superiority. In the end however, she's the one who dreams up quite a plan to win over a grumpy gallery manager.