Imago
Jonathan lives in a world ruled by an inhumane courtship ritual forcing him to find a partner. But he doesn't want to dance. This will lead to his certain death, sooner or later. A charming neighbour appears to be his last chance, but her only interest is the revelation of his true shape and thus helping him to break free.