Im Schlosspark
Schlosspark in Berlin. For years it has been called home by a man whose life has come apart at the seams. The only thing he owns is his memories of better days, when he met his one true love in Schlosspark. Nowadays, the park has lost all of its beauty. The man clings to his bottle, green as the symbol of hope, but to no avail. Nevertheless, she was the one who first brought him here. Inspired by a true story, a woeful fate comes to an end in Schlosspark.