Il viaggio di Arnold
In 1974 Arnold Hunsperger left home with his tractor, a red Hürlimann D70, aboard a Swiss train wagon. From Andermatt, a village in the center of the Swiss Alps, he traveled to Iraklia, a small island of the Cyclades. There Arnold lived and died, without ever returning to Switzerland.