Il ragazzo della Drina
Forced to flee Bosnia when he was a child, Irvin returns to his homeland. In the same woods where thirty years earlier people took refuge, he decides to build a small village with his own hands. To restore dignity to this place and to the people who died in the war, to heal his wounds, and to fulfill his desire for redemption. But when he is on the River Drina, Irvin does not stop trying to discover what happened, and what could still happen.