Il nido
Cora, a 19-year-old woman, works for her family in Bucco, a village whose livelihood depends on the tourism of Christians who believe in the apparitions of the Virgin Mary. Michele, Cora’s father, organises the important celebration of the Virgin of Bucco, an annual event that attracts numerous pilgrims. But the arrival of a mysterious man, Saverio, will gradually undermine the harmony in the “holy” village, with the revelation of a crime committed by the villagers 40 years earlier, whose principal instigator was Cora’s father.