Idylle martyre
Juliette refuses to go to school. She doesn’t want to walk through those hostile doors. The girls at school push her around, they make her life miserable. She is unwilling to live anymore, because living makes her suffer. Only her tender imagination allows Juliette to escape this anxious reality.