Idiotikon
Gianni persuades Dimi, a record store owner, to return to his hometown in Italy. He grudgingly accepts but already starts to regret his desicion at the start of the journey. On the road Gianni’s enthusiasm and Dimi’s patience start to fade while they both realize that their understanding of home is very different.