ID Swiss
A documentary consisting of seven episodes contributed by the younger generation of Swiss filmmakers, offering highly personal views of their homeland as a place which is in fact a fascinating kaleidoscope of several different cultures. The contributions have been collected, edited and given a certain coherence by the producers Werner Schweizer and Samir.