Ulrike and Olli met while touring with Circus Roncalli in 1985. As part of the successful clown duo ‚Illi and Olli’ he was living his childhood dream. She had left her life as a nurse in Berlin behind shortly before. Once the season was over, she followed him to Switzerland. What sounds like the beginning of a fairytale, has soon to arrive in the reality of creative crises, parenting and aging. A story about my parents’ relationship.