I Feel More Like a Stranger (Each Time I Come Home)
On her jogging route Barbara is followed by a jogger. But when he overtakes her and collapses, Barbara is torn between fear and her duty to help this stranger. In the ensuing struggle between fight and dance, Barbara gradually becomes aware that she is facing herself.