How Echoes Made My Daydreamflix
The film How Echoes Made My Daydreamflix follows musician Dubokaj (Daniel Jakob) on a sonic journey. Inspired by a session with dub legend Lee “Scratch” Perry and field recordings from the Swiss Alps, he creates an experimental dub landscape. A personal glimpse into the creative process between studio, nature, memory, and imagination.