Hoselupf
A tribute to the number one national sport in Switzerland: Swiss wrestling. Tongue-in-cheek, urbanite and Swiss wrestling novice Beat Schlatter guides the viewer through the film. In search of the soul of wrestling, he takes a closer look at a world that is completely foreign to him, attempting to bridge the gap that divides urban and rural. Along the way, Schlatter immerses himself in the rich history of Swiss wrestling and even becomes a wrestler himself.