Hors piste
Gaspard, a young seasonal worker in a ski resort, is in love with his new colleague Chloé. He understands that Chloé is not interested, and that she makes fun of him. Through the snow-covered peaks of Jura, which can be as dangerous as they are beautiful, Gaspard, smooth in every respect, finds himself confronted with his own nature, more cruel than he thought.