Ho visto un uomo sull'albero che mi guardava
In a hospital, an elderly woman lives the present locked inside the structure. In a reality where it is not possible to interact freely with the outside world, every glance, every meeting, every phone call and the surrounding nature are transformed into a symbol of time that inevitably passes.