Simon Ho is always on the go. He decides spontaneously, intuitively, with sheer Providence occasionally leading him to some of the most remote places in the world. This musician from Bern is an artist that can integrate new and strange cultural ideas into his own work without losing sight of his own direction. The pianist and composer shuttles confidently between countries and projects and always astonishes with his own refreshing, unique sound. A music film with Shelley Hirsch, Henk Hofstede, Andi Hug and many more.