Héros Ordinaires Neuchâtel
The documentary gives a voice to seventeen citizens of the canton of Neuchâtel who are working towards sustainability. Each of them illustrates one or more of the UN's sustainable development goals for 2030. In order to ask relevant questions, the directors have adapted and reinterpreted these goals on a local scale to highlight the actions of these ordinary heroes and heroines.