here i remain
“In a city where anyone can achieve anything, many realize that in the end it was all worthless.”
A movie about a group of young people who roam the dark corners of Zurich. They beat up and steal from people for fun. Some of them come from wealthy families and don't really need this life. Others, however, have no choice. They deal because they can't find jobs and have no other way of making a living. Saul, a young man who has recently joined the group, realizes how destructive this lifestyle is. He tries to break out of this spiral of violence, but soon realizes that it is much more difficult to escape this life than to become part of it.