Heartbreak Hospital
When Neely gets her break with a part on a hot daytime soap, life on the soap becomes as crazy as the soap itself. Whit the help of Lottie, a dedicated fan, the lines between reality and fiction blur – and Neely gets involved in an over-the-top real-life murder plot.