Hardnine
In a small garage in the Bern suburb of Bümpliz, a group of friends work on their dream motorcycles. They have made a name for themselves on the scene with their uncompromising creations. Danny, who is the head of the garage collective called “Hardnine Choppers,” is centre stage here. In 2001 a terrible accident ruined his motorcycle racing career. At the scene of the accident in France he relives the whole story and searches for inspiration for his newest creation.