Habib, la grande aventure
Habib is a young actor who dreams of being on stage and in the movies. But up until now he has only been stringing along dead-end roles. His family has a hard time understanding this passion of his that doesn’t earn him a cent. Until the day he lands a role in a film, playing a gigolo alongside Catherine Deneuve. It’s payback time – and perhaps just the beginning of his troubles.