The beginning and the end of the story feature two artistic references: Banksy's iconic mural Balloon Girl (2002), and Jeff Koons' Balloon Dog (1994-2000). In between, a girl plays with a balloon symbolising planet earth. She blows up the balloon until it bursts, causing a fatal impact on the planet. Nonchalantly, she takes another balloon out of her pocket and continues to play.