Grimsel
Grimsel-West was the name of a project for the expansion of the hydroelectric plant in the Hasli Valley. Submitted on 30 June 1988, its realization seems fairly improbable for the moment. Originally conceived as an expression of opposition to the construction of a new dam, the film tries to fathom the undercurrent of apprehension caused by such plans to exploit the environment.