Grigio. Terra bruciata
A portrayal of life in a small village of southern Italy. Hit by the migration of the young people to the north, it tells about what’s left and how the older generation live. Just like the elderly people ravaged by suffering, the walls of the unfinished houses have slowly faded into nature. The film is about a place that actually became like the citizens of the area, old.