Greta Gratos
Greta Gratos, born a witch, became a fairy, is a diva: magnetic, strange and poetic. A female figure interpreted by a man, she inevitably creates trouble. A fictional character, embodying the imagination of its creator, actor Pierandré Boo, she is at the same time a singer, actress, columnist and spokesperson for the causes that matter to her.