Gourmet – tarlischur e sgarschur
“These points and stars are great and you don't want to lose them.” Three top Rhaeto-Romanic chefs talk about the gourmet scene. Andreas Caminada, Dario Cadonau and Flurina Häsch-Maissen talk about what the so-called stars and points mean, what they mean to them and what downsides there are.