Goldwing
Ayrton is a paraplegic in his thirties steers the motorcycle sidecar of his best friend Yannick. While on this joyride, they get caught in a radar control and are stopped by the police. A policeman asks Ayrton to get out of the sidecar but he refuses. As the police officer's anger mounts, the intensity of the dialogue between the police and the motorcyclists escalates.