Golden Age
Extravaganza and glamour lining up in an existential contest against loneliness, slackening limbs and weariness. With unique access behind the scenes, The Palace in Miami is shown as a buzzing and luxurious senior living community, voted “America's Number One” repeatedly. The seniors live in a world full of parties and entertainment, but The Palace is also a thriving business.