Goddesses – We Believe We Were Born Perfect
Today in South Africa women are assuming the lead role in their lives and thus fighting against the gender based violence. They are reviving the pacifist, non-heteronormative, matriarchal society of the pre-colonial era. In doing so, they are creating a subtle decolonization of art, history, society and the land. A portrait of contemporary goddesses.