Glasstunde
The film is a remarkable journey through the rooms of a hotel, a journey in which the viewers are carried by musical tones produced on glasses. The musician is in fact the creator of these scurrile scenes, whose images and extraordinary protagonists dissipate with the fading of the last tone.