Giraffes Don't Go To Heaven
One day a small bird appears on the horizon riding a tricycle. The giraffe senses that this is its big chance to put an end to its miserable loneliness. Thus, it does everything possible to please the bird. But the bird is simply hungry and wants to eat the worm sandwich it ordered in peace and quiet. In the end, although the small bird never gets its sandwich, it does find a tried-and-true, new friend.