Gineva
Adi and Florin are just two Romanian guys, coming to Geneva for some quick cash and perhaps a bit of fun along the way. In the course of a night they re-enact their antics in front of a blue screen for the camera. Truth, fiction, reality and play become inseparable while the men play out scenes from their daily life on- and off-camera.