GIANERICA - Das Künstlerpaar Erica und Gian Pedretti
The film accompanies the artist couple Erica (*1930) and Gian Pedretti (*1924) during the preparation of their exhibition. Through their fine arts and literary creating, their daily life, their past, we share the world of these two artists. A rich archive material and friends' statements enhance the image and round off the picture. Erica and Gian open our eyes to the essential in life: it is their legacy for posterity.