This is a tale about the hunter and the hunted. A tale about a forger and the investigator who tracke him down, twice. The first time, the forger had printed fake banknotes to the value of 12 million Swiss francs. Twenty years later, he printed a run of 16 million in thousand franc notes. His fakes where masterpieces, but the investigator locked him up again. Today, this highly intriguing documentary provides a forum for the forger and the investigator to reminisce about old times.