Geist.Staub.Asche.Erde.
What memories are hidden in abandoned houses? The rooms remain as untouched time capsules – lifeless and yet filled with stories. Who were the people who once lived there? It is the spirit of the place that hovers between decay and oblivion. Whispering, it roams through the collection of notes on the desk and lingers in the ash-covered wine glass. What remains is fertile earth that fills the room with new life.