Geisha, le crépuscule des fleurs
Filmmaker Guélat dives into the foreign, hidden world of the Geisha, with a beguiling glimpse into a tradition rich culture that is slowly disappearing. What emerges is not just a reflection on the relationship between men and women in Japan but in our society as a whole.