Gavilán
Eighteen-year-old Sophie visits the city of her origins, Valparaiso in Chile. From street to street, she confronts this place and what it means to her. In search of herself, attracted by a strange house, followed by a condor, engulfed in her drawings, Sophie must understand who she is in order to accept where she comes from.