Having failed at getting a job or due to other obstacles in life, countless, mostly young men barricade themselves in the digital universe of computer games. After an initial sense of success, only one thing soon works: maximum numbing. Liby L., now thirty years old and addicted to computer games, has almost completely isolated himself for ten years. In the documentary, he tries to come to terms with the causes and consequences of his gaming addiction. In the process, he is confronted with the anxious question of whether, in view of today's omnipresence of digital media, his online addiction can be cured at all?