Fuori Mira
On a sunny day in a quiet residential area, three shots were suddenly fired, disrupting the peace. Who fired the shots? Why, of all people, is an African the target? The search for the culprit unveils the dark side of the story that apparently exists in this perfectly integrated society. A lack of understanding turns into xenophobia and loathing, indifference into hate and violence. Obscure emotions are brought to the surface. Can the community succeed in preventing the worst once the balance has been upset?