Full Tank
The film looks at the microcosm of a racing team. Esteban, a 50-year-old entrepreneur, dreams of being part of this world, competing alongside professional drivers. Tirelessly, for six hours, eight hours, or even twenty-four hours, amateur and professional drivers take turns at the wheel. Their goal: to win. Esteban's team travels around the world and from one race to the next the territories become blurred. Sounds and images form the fabric of a dream that speaks of our world.