Friedrich Dürrenmatt im Labyrinth
A tribute to the man, writer, and painter, Friedrich Dürrenmatt. A fictional autobiography compiled from the countless national and international film, radio and television broadcasts in which he recalls his life, talks about his work and relentlessly analyzes the world on a philosophical plateau.