Foulek
Overwhelmed by loneliness and the inertia of his country life, Niels, a twenty-year-old young man, does not endeavour to embellish his everyday life anymore. One day, a childhood friend is back in the village. She has become a professional rap artist. Niels both rediscovers his friend and her texts.