For Sale
Ira, a young mother from Ukraine, works as a prostitute in Switzerland to provide for her daughter Mila back home. However, Ira lets her believe that she is looking after the beauty of lovely women in an enchanting beauty parlour. Mila longs to finally be able to visit her mother and paint her customers' nails with her. But Ira's customers aren't interested in painted nails.