Flachmann
Flatman – a drawn character – comes to life, flees from his illustrator and falls in love with Caramelle. His longing for freedom clashes with the will of his creator. But is the designer’s will really as free as he believes? The boundaries between creator and creature fall apart and suddenly nothing is as it seems.