First Love, Last Rites
The film is about a teenage couple experiencing their first love. They spend their summer in a small cottage at the lakeside. Every day they put the thin mattress onto the large oak table near the window, lounge in the gentle breeze and sleep with one another. Actually, everything would be perfect if it weren’t for that strange noise.