Figures In A Nightscape
A film club offers midnight screenings. Afterwards, the members make their way home alone through the empty streets of the city. A poetic film about the nocturnal urban landscape of a medium-sized, middle-class Swiss city. And does something happen this time on their way home – or not? Film or reality? Or a film in a film? Or a film in the cinema? The film commemorating the anniversary of the film guild in Biel, founded in 1949.