Faux semblant
She is a waitress and draws all the time. He is a delivery boy and is dissatisfied. When he notices that his delivery account is blocked, he avoids talking to his girlfriend about it. In the evening, they meet again. The erratic atmosphere of this young couple takes shape as the night progresses.