Familiennachzug
A visual diary that explores the invisible spaces in the life of a woman who follows her husband to Switzerland to join her family. With the relocation, she loses the foundation of her previous identity and is torn from familiar structures. What remains is a void that manifests in the loneliness of household and childcare work. She begins to question her own role and critically analyse the systemic invisibility imposed on women like her.